L’alumnat de l’Escola Les Muralles celebra la Festa de la Primavera per cloure el trimestre

Montblanc

Moment del ball de la sardana
Moment del ball de la sardana
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Tot l’alumnat i el professorat de l’Escola Les Muralles de Montblanc van celebrar el divendres passat dia 11 d’abril la Festa de la Primavera, un acte que sempre organitzen el darrer dia del trimestre, just abans de començar les vacances de la setmana santa.

Aquesta festa es va realitzar a la tarda i serveix per donar la benvinguda a la Primavera. Durant uns quants dies, els alumnes havien estat assajant diferents danses que després van mostrar davant de tota l’escola i dels pares, mares i familiars que van acostar-se al pati de Les Muralles.

Els alumnes de P3 van ballar la dansa “Som molta colla”. Després, els de P4 van ballar “El tortell i la mona”. Pel que fa als alumnes de P5 van dansa a ritme de “Sant Antoni i el dimoni”. Els nens i les nenes de primer van tocar el timbals a ritme de “Safri duo” i, tot seguit, va ser el torn dels alumnes de segon amb “Els soldats vénen de França”. A continuació, van ballar els nens i les nenes de tercer amb la dansa “La Badoise”. Els alumnes de quart van fer el “Ball de Rogle” i els de cinquè el “Carnavalito”. Pel que fa als alumnes més grans de l’escola, els de sisè, van ballar “La Troika”.

Un cop ja havien ballat cadascun dels cursos, els nens i les nenes de Cicle Mitjà i els de Cicle Superior van ballar la sardana “La nina i el gegant” de Manel Oltra.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres