Els Veguers de Montblanc, convidats d’honor a Tortosa

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Una cinquantena de components dels Amics dels Gegants van viatjar dissabte passat a Tortosa, ja que els Veguers de Montblanc van ser els convidats d’honor de l’Associació de Gaiters l’Aguilot, amb motiu de la seva trobada de grups de música de les Terres de l’Ebre.
La visita dels montblanquins es corresponia al retorn que els Gaiters de l’Aguilot varen fer l’any passat a Montblanc per la Festa Major, com a formació musical que va acompanyar els Veguers en la segona edició de “La Convidada”.
A l’hora d’oferir un petit concert de lluïment, els montblanquins van voler fer el “Ball Nou” dels Gegants de Catalunya, ball que tan sols tenen la potestat de poder ballar les poblacions que han estat “Ciutat Gegantera de Catalunya” i, en el cas de Montblanc, ho fou l’any 2006; i també amb el ball propi dels nostres gegants, “La Sardana dels Veguers”.
La visita dels montblanquins es corresponia al retorn que els Gaiters de l’Aguilot varen fer l’any passat a Montblanc per la Festa Major, com a formació musical que va acompanyar els Veguers en la segona edició de “La Convidada”.
A l’hora d’oferir un petit concert de lluïment, els montblanquins van voler fer el “Ball Nou” dels Gegants de Catalunya, ball que tan sols tenen la potestat de poder ballar les poblacions que han estat “Ciutat Gegantera de Catalunya” i, en el cas de Montblanc, ho fou l’any 2006; i també amb el ball propi dels nostres gegants, “La Sardana dels Veguers”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
