Detenen a Montblanc un home per presumpte robatori amb força i un altre per presumpte delicte contra la salut pública

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra van detenir el passat 13 d’abril dos homes al terme municipal de Montblanc presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i delictes de tràfic de drogues i robatori amb força.
Els detinguts són dos homes de nacionalitat espanyola de 37 i 27 anys d’edat, respectivament, veïns de Vallmoll (Alt Camp) i Alcalà d’Henares (Madrid).
Les detencions s’emmarquen dins del Programa Operatiu Específic d’Habitatge, dispositiu regional destinat a la prevenció i detecció de robatoris, que es va muntar la tarda del 13 d’abril a la carretera N-240, al seu pas per Montblanc.
La primera detenció es va produir quan els mossos, que es trobaven fent un control, van observar com el conductor d’un vehicle, alentia la velocitat del turisme i llençava per la finestra de la porta de l’acompanyant una bossa de plàstic de color blanc.
Després de procedir al seguiment del vehicle escapolit, la policia va poder aturar el cotxe i recuperar la bossa que encara estava al voral de la carretera.
El conductor, que va reconèixer a la policia que era el propietari de la bossa, va manifestar-los que es tractava de cocaïna.
En l’escorcoll posterior al vehicle, els mossos van localitzar, sota el seient del conductor, una ampolla de vidre amb 250cc aprox. d’un líquid que després van comprovar que era acetona, líquid que s’utilitza per tallar la cocaïna de gran puresa com a pas previ de ser consumida.
Davant els fets, els Mossos d’Esquadra van detenir el conductor com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.
La segona detenció es va produir quan els mossos van aturar un vehicle i en identificar el conductor va resultar que tenia una ordre de recerca i detenció per haver comès un robatori amb força en el CAP de Creixell (Tarragonès) el passat 24 de febrer.
Els dos detinguts van passar a disposició judicial del 15 d’abril al Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.2 de Valls i el jutge va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Els detinguts són dos homes de nacionalitat espanyola de 37 i 27 anys d’edat, respectivament, veïns de Vallmoll (Alt Camp) i Alcalà d’Henares (Madrid).
Les detencions s’emmarquen dins del Programa Operatiu Específic d’Habitatge, dispositiu regional destinat a la prevenció i detecció de robatoris, que es va muntar la tarda del 13 d’abril a la carretera N-240, al seu pas per Montblanc.
La primera detenció es va produir quan els mossos, que es trobaven fent un control, van observar com el conductor d’un vehicle, alentia la velocitat del turisme i llençava per la finestra de la porta de l’acompanyant una bossa de plàstic de color blanc.
Després de procedir al seguiment del vehicle escapolit, la policia va poder aturar el cotxe i recuperar la bossa que encara estava al voral de la carretera.
El conductor, que va reconèixer a la policia que era el propietari de la bossa, va manifestar-los que es tractava de cocaïna.
En l’escorcoll posterior al vehicle, els mossos van localitzar, sota el seient del conductor, una ampolla de vidre amb 250cc aprox. d’un líquid que després van comprovar que era acetona, líquid que s’utilitza per tallar la cocaïna de gran puresa com a pas previ de ser consumida.
Davant els fets, els Mossos d’Esquadra van detenir el conductor com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.
La segona detenció es va produir quan els mossos van aturar un vehicle i en identificar el conductor va resultar que tenia una ordre de recerca i detenció per haver comès un robatori amb força en el CAP de Creixell (Tarragonès) el passat 24 de febrer.
Els dos detinguts van passar a disposició judicial del 15 d’abril al Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.2 de Valls i el jutge va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
