L’Espluga organitza el primer concurs de decoració de finestres i balcons

L'Espluga de Francolí

L'Ajuntament també hi participarà
L'Ajuntament també hi participarà | Marc Lladó
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de l’Espluga de Francolí ha posat en marxa una nova campanya entre la població amb el nom “L’Espluga somriu a la primavera”, una campanya que pretén que els espluguins i les espluguines omplin de plantes i color les seves finestres i balcons.

Així, del 5 al 30 de maig, els veïns i veïnes podran passar per l’Ajuntament en horari d’oficina per tal de recollir un val per un import de 3,5 euros que podran bescanviar per plantes d’exterior, a raó d’un val per cada domicili de la població. La campanya queda limitada a l’entrega de 400 vals i aquetes es podran bescanviar entre el 10 de maig i el 10 de juny als quatre establiments de floristeria de l’Espluga de Francolí: Floristeria Civiflor, Floristeria Espai Natural, Jardineria Vidal i Venda de planter Ivan Pérez

L’Ajuntament s’afegirà a la campanya, de forma simbòlica, embellint amb plantes i flors els balcons i finestres de la façana de la Casa Consistorial i del Casal de l’Espluga. De la mateixa manera, també es convida tots els veïns i veïnes a guarnir els balcons i finestres i a participar en un concurs per premiar el més maco. Les persones interessades a participar-hi podran formalitzar la inscripció al concurs mitjançant una butlleta que trobaran a les oficines de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres