El recull de relats comarcal s’exposarà al SIAD amb motiu de la diada de Sant Jordi

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Amb motiu de la diada de Sant Jordi el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) del Consell Comarcal de la Conca de Barberà prepara l’exposició de les obres presentades en el recull de relats que es va fer per commemorar el Dia Internacional de la Dona el 8 de març.
L’exposició, que es podrà veure al pati central del Consell Comarcal, estarà oberta des del 22 d’abril fins al 16 de maig. També és previst que, posteriorment, s’ofereixi a les associacions de dones perquè la puguin exposar de forma itinerant als seus municipis.
Les obres, de temàtica lliure, tenien com a únic requisit esmentar la paraula DONA al llarg del relat i, entre la vintena de relats recollits, s’ha escollit un fragment que apareixerà en els punts de llibre que el servei edita per Sant Jordi i que podreu trobar a la seu del Consell Comarcal. En aquesta nova edició, el fragment escollit pertany al relat “La dona del bosc”, realitzat per Joanna Escuder, veïna de Sarral.
L’exposició, que es podrà veure al pati central del Consell Comarcal, estarà oberta des del 22 d’abril fins al 16 de maig. També és previst que, posteriorment, s’ofereixi a les associacions de dones perquè la puguin exposar de forma itinerant als seus municipis.
Les obres, de temàtica lliure, tenien com a únic requisit esmentar la paraula DONA al llarg del relat i, entre la vintena de relats recollits, s’ha escollit un fragment que apareixerà en els punts de llibre que el servei edita per Sant Jordi i que podreu trobar a la seu del Consell Comarcal. En aquesta nova edició, el fragment escollit pertany al relat “La dona del bosc”, realitzat per Joanna Escuder, veïna de Sarral.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
