Els alumnes de l’Escola Bressol Ralet-Ralet celebren la mona

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els alumnes de l’Escola Bressol Ralet-Ralet de Barberà de la Conca van celebrar la fesa de la mona abans de començar les vacances de setmana santa.
Després d’un trimestre ple d’activitats, els alumnes de la llar esperaven amb molta il·lusió aquests últims dies abans de les vacances, per tal de realitzar activitats relacionades amb una de les nostres tradicions: la mona.
Els més petits van realitzar una mona individual per portar-la a casa i compartir-la amb les seves famílies. També, un altre dia, entre tots els alumnes van realitzar l’esperada mona de xocolata i així finalment, l’últim dia d’escola l’han pogut degustar per esmorzar.
Després d’un trimestre ple d’activitats, els alumnes de la llar esperaven amb molta il·lusió aquests últims dies abans de les vacances, per tal de realitzar activitats relacionades amb una de les nostres tradicions: la mona.
Els més petits van realitzar una mona individual per portar-la a casa i compartir-la amb les seves famílies. També, un altre dia, entre tots els alumnes van realitzar l’esperada mona de xocolata i així finalment, l’últim dia d’escola l’han pogut degustar per esmorzar.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
