Un eixam d’abelles a Montbrió

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Montbrió de la Marca va rebre el passat cap de setmana la visita d’uns apicultors que van ser cridats per realitzar la tasca de treure un eixam d’abelles de la porta d’un habitatge del municipi.

Segons expliquen, l’eixam estava situat a la porta d’una casa del mig del poble. Sembla que les abelles buscaven un lloc on fer el rusc i van anar entrant per un forat de la porta. Finalment, però, van fer el rusc a la mateixa porta i això representava un perill per als propietaris de l’immoble.

La visita dels apicultors va crear força expectació entre els veïns i les veïnes del municipi, ja que no és un fet que se sol veure.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres