La Setmana Medieval es va presentar a Barcelona amb una comitiva reial

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ahir dimarts 22 d’abril, vigília de la diada de Sant Jordi, la Setmana Medieval de Montblanc es va presentar a Barcelona amb una gran representació del que significa la festa montblanquina a la Ciutat Comtal.
Així, a partir de les sis de la tarda d’aquest passat dimarts, la comitiva reial va sortir de Santa Maria del Mar, passant pel Fossar de les Moreres, on Sant Jordi deixà una rosa. Després la comitiva va arribar a la plaça Comercial i, davant de la bandera del Born CC, Sant Jordi féu el lliurament de la rosa a la Princesa.
D’altra banda, la presentació de la Setmana Medieval a Barcelona, que, sens dubte, serveix de promoció de la que és la festa medieval de Catalunya per excel·lència, va servir també per fer l’estrena i presentació del curtmetratge La llegenda de Sant Jordi, que es va fer a la Sala Moragues del Born CC.
Durant aquesta diada de Sant Jordi, el curtmetratge s’ha projectat cada hora des de les 11 fins les 19 hores a la mateixa sala on ahir es va presentar.
Així, a partir de les sis de la tarda d’aquest passat dimarts, la comitiva reial va sortir de Santa Maria del Mar, passant pel Fossar de les Moreres, on Sant Jordi deixà una rosa. Després la comitiva va arribar a la plaça Comercial i, davant de la bandera del Born CC, Sant Jordi féu el lliurament de la rosa a la Princesa.
D’altra banda, la presentació de la Setmana Medieval a Barcelona, que, sens dubte, serveix de promoció de la que és la festa medieval de Catalunya per excel·lència, va servir també per fer l’estrena i presentació del curtmetratge La llegenda de Sant Jordi, que es va fer a la Sala Moragues del Born CC.
Durant aquesta diada de Sant Jordi, el curtmetratge s’ha projectat cada hora des de les 11 fins les 19 hores a la mateixa sala on ahir es va presentar.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
