Dracum Nocte 2.0, l’acte estrella d’aquesta nit a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Des de fa uns anys un dels actes més esperats pel jovent dins de la programació de la Setmana Medieval és la Dracum Nocte, un espectacle que ha anat evolucionant i creixen amb els anys i que ha passat de celebrar-se a la plaça de Sant Francesc a necessitar un escenari més gran i amb una major visibilitat pels espectadors situat al mateix lloc on es farà demà la Representació de la Llegenda de Sant Jordi, el Passeig de Joan Martí i Alanis (El Foradot).
La Dracum Nocte, que simbolitza l’arribada de les forces del mal i la invocació dels quatre elements, s’iniciarà a les 22.30h i és un espectacle gratuït que va seguit del posterior correfoc i, desprès, a l’aparcament de la Muralla de Santa Tecla, s’hi farà la Festa de la Dracum Nocte amb concert de la Ghetto Orquestra.
Al correfoc hi participarà el Drac de Montblanc, els Dimonis de Montblanc, els Diables Mansuets de Foc de Vilassar de Mar, els Diables d’Andorra i els Botafocs de Castelló de la Plana.
Dracum Nocte 2.0. L’Origen del mal
Espectacle que desencadena les forces malignes de la natura i provoca la metamorfosi del Drac dels Quatre Elements. D’entre tots els estels, el més savi i pur serà expulsat de la ciutat eterna, i la cobdícia i el dolor faran que aquesta criatura, que abans havia estat un àngel, es converteixi en un monstre vil i cruel.
Un centenar d’actors donen vida a bruixes, barjaules i devots del diable, convertint Montblanc en el temple del mal suprem, on les forces diabòliques s’apoderen de tots els seus racons.
La Dracum Nocte, que simbolitza l’arribada de les forces del mal i la invocació dels quatre elements, s’iniciarà a les 22.30h i és un espectacle gratuït que va seguit del posterior correfoc i, desprès, a l’aparcament de la Muralla de Santa Tecla, s’hi farà la Festa de la Dracum Nocte amb concert de la Ghetto Orquestra.
Al correfoc hi participarà el Drac de Montblanc, els Dimonis de Montblanc, els Diables Mansuets de Foc de Vilassar de Mar, els Diables d’Andorra i els Botafocs de Castelló de la Plana.
Dracum Nocte 2.0. L’Origen del mal
Espectacle que desencadena les forces malignes de la natura i provoca la metamorfosi del Drac dels Quatre Elements. D’entre tots els estels, el més savi i pur serà expulsat de la ciutat eterna, i la cobdícia i el dolor faran que aquesta criatura, que abans havia estat un àngel, es converteixi en un monstre vil i cruel.
Un centenar d’actors donen vida a bruixes, barjaules i devots del diable, convertint Montblanc en el temple del mal suprem, on les forces diabòliques s’apoderen de tots els seus racons.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
