Els alumnes de quart d’ESO de la comarca participaran en les IV Jornades d’Adolescència

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Anualment, els alumnes de quart d’ESO de la Conca de Barberà participen en les Jornades d’Adolescència, unes jornades impulsades per l’Oficina Jove Conca de Barberà i el Programa Salut i Escola de l’ABS Montblanc. Aquestes jornades, doncs, ja s’han organitzat en la seva edició d’enguany, que serà la quarta, emmarcades en el Programa ConcaSana 2014 del Pla Comarcal de Joventut de la Conca de Barberà.
L’objectiu d’aquestes jornades és abordar un tema de salut que estigui a l’ordre del dia per tal de sensibilitzar i augmentar l’esperit crític dels adolescents. Aquest any les Jornades tindran lloc el 30 d’abril a l’Institut Martí l’Humà de Montblanc i aniran dedicades a l’ús i l’abús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
Hi participaran els alumnes de quart d’ESO de l’Institut Martí l’Humà i del Col·legi Mare de Déu de la Serra de Montblanc, de l’Institut Joan Amigó i Callau de l’Espluga de Francolí i de l’Institut Joan Segura i Valls de Santa Coloma de Queralt.
L’objectiu d’aquestes jornades és abordar un tema de salut que estigui a l’ordre del dia per tal de sensibilitzar i augmentar l’esperit crític dels adolescents. Aquest any les Jornades tindran lloc el 30 d’abril a l’Institut Martí l’Humà de Montblanc i aniran dedicades a l’ús i l’abús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
Hi participaran els alumnes de quart d’ESO de l’Institut Martí l’Humà i del Col·legi Mare de Déu de la Serra de Montblanc, de l’Institut Joan Amigó i Callau de l’Espluga de Francolí i de l’Institut Joan Segura i Valls de Santa Coloma de Queralt.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
