Josep Maria Potau guanya el concurs fotogràfic “El meu poble”

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El veí de Vimbodí i Poblet, Josep M. Potau, ha guanya el concurs fotogràfic titulat “El Meu Poble”, un concurs que ha estat promogut pel Consell Comarcal de la Conca de Barberà.

Les diferents imatges que s’han recollit amb els participants del concurs han estat ara cedides pel Consell Comarcal de la comarca al Casal d’Avis de Vimbodí i Poblet on s’exposen des del passat 17 d’abril i fins al dia 30 d’aquest mes. L’horari per visitar l’exposició és de 5 a 8 de la tarda.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres