Tret de sortida de la Festa de la Mare de Déu del Roser de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Avui dijous 1 de maig, engeguen els actes de la Festa de la Mare de Déu del Roser de Barberà de la Conca. Serà amb una conferència a càrrec del Dr. Joan Fuguet, dins el cicle “Repassem la Història de Barberà”. La conferència versarà sobre “El Primer de Maig a Barberà”.
Divendres la festa també compta amb un acte, un concert de blues, jump blues i swing que anirà a càrrec de The Bloupper, a les onze de la nit a la Sala Gran del Teatre.
Els actes pròpiament de la festa, però, vindran el cap de setmana. Dissabte es farà la processó pels carrers de Barberà a les dotze del migdia i, tot seguit, la missa solemne. També destaca que a la tarda es farà una nova sessió del cicle “Repassem la Història de Barberà”, amb col·loqui sobre el perquè celebrem el Roser a càrrec de Jordi Ribas. També es farà una vesprada poètico-musical.
El diumenge hi haurà la inauguració de l’anella saludable a la plaça del Sindicat a les dotze del migdia.
Divendres la festa també compta amb un acte, un concert de blues, jump blues i swing que anirà a càrrec de The Bloupper, a les onze de la nit a la Sala Gran del Teatre.
Els actes pròpiament de la festa, però, vindran el cap de setmana. Dissabte es farà la processó pels carrers de Barberà a les dotze del migdia i, tot seguit, la missa solemne. També destaca que a la tarda es farà una nova sessió del cicle “Repassem la Història de Barberà”, amb col·loqui sobre el perquè celebrem el Roser a càrrec de Jordi Ribas. També es farà una vesprada poètico-musical.
El diumenge hi haurà la inauguració de l’anella saludable a la plaça del Sindicat a les dotze del migdia.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
