Tret de sortida de la Festa de la Mare de Déu del Roser de Barberà

Resta de pobles

Una imatge de la festa de l'any passat
Una imatge de la festa de l'any passat
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Avui dijous 1 de maig, engeguen els actes de la Festa de la Mare de Déu del Roser de Barberà de la Conca. Serà amb una conferència a càrrec del Dr. Joan Fuguet, dins el cicle “Repassem la Història de Barberà”. La conferència versarà sobre “El Primer de Maig a Barberà”.

Divendres la festa també compta amb un acte, un concert de blues, jump blues i swing que anirà a càrrec de The Bloupper, a les onze de la nit a la Sala Gran del Teatre.

Els actes pròpiament de la festa, però, vindran el cap de setmana. Dissabte es farà la processó pels carrers de Barberà a les dotze del migdia i, tot seguit, la missa solemne. També destaca que a la tarda es farà una nova sessió del cicle “Repassem la Història de Barberà”, amb col·loqui sobre el perquè celebrem el Roser a càrrec de Jordi Ribas. També es farà una vesprada poètico-musical.

El diumenge hi haurà la inauguració de l’anella saludable a la plaça del Sindicat a les dotze del migdia.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres