Xerrada sobre els itineraris formatius desprès de l’ESO

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Sarral acollirà el proper divendres dia 9 de maig, a la Casa de l’Hospital, a dos quarts de set del vespre, la xerrada “I després de l’ESO, què?: Estudis postobligatoris” una xerrada que pretén informar dels diferents itineraris formatius desprès de finalitzar l’educació secundària obligatòria (ESO).
Es tracta d’una activitat organitzada des de l’Ajuntament de Sarral, en col·laboració amb l’Oficina Jove Conca de Barberà i el suport de la Direcció General de Joventut de la Generalitat. La xerrada anirà a càrrec de la tècnica de joventut de l’Ajuntament de Sarral.
La finalitat de l’activitat és informar i orientar els joves i les famílies per tal de poder escollir un camí amb més coneixement. Els batxillerats, els cicles formatius, les proves d’accés, els ensenyaments especials, l’educació no formal, etc., tots ofereixen diferents camins, diferents condicions d’accés i diferents propòsits.
Es tracta d’una activitat organitzada des de l’Ajuntament de Sarral, en col·laboració amb l’Oficina Jove Conca de Barberà i el suport de la Direcció General de Joventut de la Generalitat. La xerrada anirà a càrrec de la tècnica de joventut de l’Ajuntament de Sarral.
La finalitat de l’activitat és informar i orientar els joves i les famílies per tal de poder escollir un camí amb més coneixement. Els batxillerats, els cicles formatius, les proves d’accés, els ensenyaments especials, l’educació no formal, etc., tots ofereixen diferents camins, diferents condicions d’accés i diferents propòsits.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
