La Conca de Barberà registra 1.415 persones al mes d’abril

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Segons dades del Servei Català d’Ocupació (SOC), la comarca de la Conca de Barberà ha vist com ha disminuït el nombre de persones registrades a l’atur al mes d’abril respecte al mes anterior. Així, aquest darrer mes s’han registrat 1.415 persones a la comarca, 41 persones menys que el mes anterior, és a dir, que el març.

A Montblanc també s’ha registrat un descens en el nombre de persones aturades. Així hi ha 509 inscrits al SOC al mes d’abril quan al mes de març en van ser 536.

Pel que fa a la resta de municipis de la Conca de Barberà, també han vist un menor nombre d’aturats aquest mes d’abril les poblacions de Barberà de la Conca, Blancafort, l’Espluga de Francolí, Passanant i Belltall, Pira, Pontils, Solivella, Vallclara i Vilaverd.

Per contra, han registrat més aturats els municipis de Santa Coloma de Queralt i Vilanova de Prades.

Es mantenen amb els mateixos inscrits al SOC Conesa, Forès, Llorac, les Piles, Rocafort de Queralt, Sarral, Savallà del Comtat, Senan, Vallfogona de Riucorb i Vimbodí i Poblet.

En el conjunt de les comarques de Tarragona, el nombre d’aturats a l’abril va ser de 70.482 persones, 3.440 menys que el març, el 4,65% menys. En termes interanuals, el descens va ser de 3.948 persones, el 5,30% menys. La demarcació acumula deu mesos seguits de caigudes interanuals de l’atur. En termes percentuals, el descens del 2% és el més intens que s’ha registrat en un mes d’abril des de l’any 2007.

Quant a Catalunya, ha registrat un descens de 12.645 (-2%) persones en atur el mes d’abril, el que situa la xifra global de persones desocupades en 611.822.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres