Bona participació en la xerrada sobre les beques i els estudis universitaris

Un instant de l'acte
Un instant de l'acte
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Sala Noble del Consell Comarcal de la Conca de Barberà va acollir el dimecres passat una activitat dirigida a famílies, docents i alumnes sobre les beques i els ajuts en recerca i sobre tot el relacionat amb estudiar a la universitat. Es tracta d’una activitat que estava emmarcada dins el cicle de conferències “Què, com i on poden estudiar els nostres fills?” que organitza l’Oficina Jove de la Conca de Barberà amb el suport de la Direcció General de Joventut.

L’acte, que va obrir el conseller comarcal de Joventut i Participació Ciutadana, Manel Requena, va acollir un total de 25 famílies interessades en el tema.

Van participar en la xerrada, primerament, Pere Pardo, director executiu de l’AGAUR, que va parlar de totes les beques universitàries existents a Catalunya, i va encoratjar els assistents a vèncer la peresa de demanar beques.  D’altra banda, es va fer una taula rodona formada per tres estudiants conquencs a la URV, la Laura Palou estudiant d’educació primària, l’Albert Baltà, estudiant d’enginyeria química, i el Joel Israel, estudiant d’enginyeria informàtica. Els tres joves van parlar la vida universitària i com es plantegen el seu futur formatiu i laboral.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres