Montse Sedó guanya el primer premi del concurs d’Instagram “Sorprèn amb una rosa de vidre per Sant Jordi”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Vimbodí i Poblet va posar en marxa el passat Sant Jordi un concurs de fotografia a Instagram sota el lema “Sorprèn amb una rosa de vidre per Sant Jordi”, amb l’objectiu de premiar les millors instantànies de llibres i roses elaborades al Museu i Forn del Vidre del municipi. El concurs ha tingut una molt bona acceptació, amb una quinzena d’imatges presentades.
La guanyadora del primer premi del concurs ha estat Montse Sedó, la segona classificada ha estat Natàlia Fusté, totes dues, veïnes del municipi. El primer premi rep un gerro exclusiu de la sèrie Gaudí, creat pel mestre vidrier i inspirat en les xemeneies de la Pedrera. El segon premi rep una samarreta dissenyada en exclusiva per Kukuxumusu per al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí.
El jurat del concurs ha estat format pel fotògraf Pep Potau, el mestre vidrier Paco Ramos i la regidora municipal Maite Fusté.
La guanyadora del primer premi del concurs ha estat Montse Sedó, la segona classificada ha estat Natàlia Fusté, totes dues, veïnes del municipi. El primer premi rep un gerro exclusiu de la sèrie Gaudí, creat pel mestre vidrier i inspirat en les xemeneies de la Pedrera. El segon premi rep una samarreta dissenyada en exclusiva per Kukuxumusu per al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí.
El jurat del concurs ha estat format pel fotògraf Pep Potau, el mestre vidrier Paco Ramos i la regidora municipal Maite Fusté.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
