Matinal musical i elaboració de vidre bufat, aquest diumenge, al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí

Resta de pobles

La jornada es realitzarà diumenge 18 de maig
La jornada es realitzarà diumenge 18 de maig
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest diumenge 18 de maig el Museu i Forn del Vidre de Vimbodí prepara novament l’activitat “En viu”, una jornada en la qual es fusiona la música en directe d’intèrprets residents o vinculats a Vimbodí i Poblet amb l’elaboració de vidre bufat a càrrec del mestre vidrier, Paco Ramos, i el seu ajudant, Albert Sedó. Es tracta d’una activitat iniciativa de la Regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet amb motiu del Dia Internacional dels Museus gratuïta i d’accés lliure que ja es va realitzar l’any passat amb un gran èxit de públic. Tot plegat començarà a partir de les onze i fins a la una del migdia a la planta baixa del Museu.

Quan acabi aquesta matinal musical, es farà el lliurament de premis a les dues guanyadores del concurs d’Instagram “Sorprèn amb una rosa de vidre per Sant Jordi”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres