Matinal musical i elaboració de vidre bufat, aquest diumenge, al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest diumenge 18 de maig el Museu i Forn del Vidre de Vimbodí prepara novament l’activitat “En viu”, una jornada en la qual es fusiona la música en directe d’intèrprets residents o vinculats a Vimbodí i Poblet amb l’elaboració de vidre bufat a càrrec del mestre vidrier, Paco Ramos, i el seu ajudant, Albert Sedó. Es tracta d’una activitat iniciativa de la Regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet amb motiu del Dia Internacional dels Museus gratuïta i d’accés lliure que ja es va realitzar l’any passat amb un gran èxit de públic. Tot plegat començarà a partir de les onze i fins a la una del migdia a la planta baixa del Museu.
Quan acabi aquesta matinal musical, es farà el lliurament de premis a les dues guanyadores del concurs d’Instagram “Sorprèn amb una rosa de vidre per Sant Jordi”.
Quan acabi aquesta matinal musical, es farà el lliurament de premis a les dues guanyadores del concurs d’Instagram “Sorprèn amb una rosa de vidre per Sant Jordi”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
