L’arquebisbe de Tarragona beneirà la nova campana de Senan

Resta de pobles

Hi haurà la benedicció de l'arquebisbe de Tarragona
Hi haurà la benedicció de l'arquebisbe de Tarragona
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dissabte dia 17 de maig a les cinc de la tarda es farà la benedicció de la nova campana de Senan de la mà de l’arquebisbe de Tarragona Monsenyor Jaume Pujol i Balcells.

La nova campana, amb el nom de Santa Maria, és una campana fosa a Girona per la firma Rifer-Barberí amb un pes de 220 kg amb jou contrapesat i amb la nota musical DO per fer conjunt amb la ja existent.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres