L’arquebisbe de Tarragona beneirà la nova campana de Senan

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dissabte dia 17 de maig a les cinc de la tarda es farà la benedicció de la nova campana de Senan de la mà de l’arquebisbe de Tarragona Monsenyor Jaume Pujol i Balcells.
La nova campana, amb el nom de Santa Maria, és una campana fosa a Girona per la firma Rifer-Barberí amb un pes de 220 kg amb jou contrapesat i amb la nota musical DO per fer conjunt amb la ja existent.
La nova campana, amb el nom de Santa Maria, és una campana fosa a Girona per la firma Rifer-Barberí amb un pes de 220 kg amb jou contrapesat i amb la nota musical DO per fer conjunt amb la ja existent.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
