Pira celebra la Festa Major en honor del seu patró

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Pira va celebrar el cap de setmana passat la Festa Major en honor de Sant Sebastià. Els actes es van concentrar durant la jornada del dissabte, començant amb un esmorzar en el qual van prendre part més d’una cinquantena de persones.
A la tarda, hi va haver les confirmacions dels joves de Pira, unes confirmacions que van anar a càrrec de l’arquebisbe de Tarragona, monsenyor Jaume Pujol. A continuació, es va oficiar la missa solemne en honor de Sant Sebastià, patró del municipi, i també hi va haver la ballada de gegants i l’animació dels grallers de Pira.
La representació de l’obra Fuita per part de Vent de Bosc, grup de teatre de Vimbodí i Poblet, va tancar els actes de la Festa Major.
A la tarda, hi va haver les confirmacions dels joves de Pira, unes confirmacions que van anar a càrrec de l’arquebisbe de Tarragona, monsenyor Jaume Pujol. A continuació, es va oficiar la missa solemne en honor de Sant Sebastià, patró del municipi, i també hi va haver la ballada de gegants i l’animació dels grallers de Pira.
La representació de l’obra Fuita per part de Vent de Bosc, grup de teatre de Vimbodí i Poblet, va tancar els actes de la Festa Major.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
