Plantant una llavor, a Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El documental Plantant una llavor, treball sobre el món del vi i l’enoturisme a la Conca de Barberà, es presentarà aquest diumenge 18 de maig al Castell Templer de Barberà de la Conca.
La presentació tindrà lloc a les dotze del migdia a càrrec del president de l’Associació Amics del Castell i col·laborador de La Conca 5.1, Carles Bertran. També hi haurà els autors del documental, que explicaran l’obra i, posteriorment, se’n farà la projecció. Per acabar, hi haurà un tast de caves de la mà de la Cooperativa Agrícola de Barberà.
Cal recordar que el documental Plantant una llavor es va estrenar oficialment el passat 8 de novembre a Montblanc. Ha passat per Tarragona, Valls, Vilafranca del Penedès, Reus, Falset, entre d’altres. El documental es pot adquirir tant a les presentacions com a la web de l’associació (http://laconca51.cat). El preu de venda és de 7 euros.
La presentació tindrà lloc a les dotze del migdia a càrrec del president de l’Associació Amics del Castell i col·laborador de La Conca 5.1, Carles Bertran. També hi haurà els autors del documental, que explicaran l’obra i, posteriorment, se’n farà la projecció. Per acabar, hi haurà un tast de caves de la mà de la Cooperativa Agrícola de Barberà.
Cal recordar que el documental Plantant una llavor es va estrenar oficialment el passat 8 de novembre a Montblanc. Ha passat per Tarragona, Valls, Vilafranca del Penedès, Reus, Falset, entre d’altres. El documental es pot adquirir tant a les presentacions com a la web de l’associació (http://laconca51.cat). El preu de venda és de 7 euros.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
