Blancafort celebra la seva Quinzena Cultural

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El municipi de Blancafort celebra, com fa anualment, la seva Quinzena Cultural amb diverses activitats.
Així, durant aquests dies s’han fet xerrades de diverses temàtiques. També es va comptar amb un planetari a l’escola que va delectar tot l’alumnat i va servir per conèixer l’univers de manera molt visual. Una altra activitat va ser unes partides simultànies d’escacs.
Ahir a l’escola es van realitzar diferents tallers destinats als alumnes i, per demà diumenge hi ha previst el darrer acte d’aquesta quinzena cultural, la Festa de la Gent Gran, que consistirà en la celebració d’un dinar de germanor que, a més, comptarà amb la música del grup Origen. També, durant l’acte, es farà una lectura conjunta de poemes d’avis i nens.
Així, durant aquests dies s’han fet xerrades de diverses temàtiques. També es va comptar amb un planetari a l’escola que va delectar tot l’alumnat i va servir per conèixer l’univers de manera molt visual. Una altra activitat va ser unes partides simultànies d’escacs.
Ahir a l’escola es van realitzar diferents tallers destinats als alumnes i, per demà diumenge hi ha previst el darrer acte d’aquesta quinzena cultural, la Festa de la Gent Gran, que consistirà en la celebració d’un dinar de germanor que, a més, comptarà amb la música del grup Origen. També, durant l’acte, es farà una lectura conjunta de poemes d’avis i nens.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
