Només un 48,8% de les persones amb Internet a la comarca havia fet compres a través de la xarxa de xarxes

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A la Conca de Barberà, un 76,6% dels habitatges disposaven d’ordinador segons les dades que publica l’Idescat i en relació a l’any 2013. Tanmateix, d’aquest 76,6% de llars que disposaven d’ordinador, un 71,8% d’elles estaven connectades a Internet.
Amb tot, en els darrers anys, arreu del país s’ha vingut confirmant una tendència de la que no escapa la Conca de Barberà i és que el telèfon mòbil s’està convertint en una alternativa a l’ordinador tradicional per tal d’estar connectats amb els món. Així, l’any 2013, un 95,4% de les llars de la Conca de Barberà disposaven d’algun telèfon mòbil i en general, una connexió a la banda ampla del 70,8%.
Ús de l’ordinador i d’Internet
Si fem referència a l’ús que es fa tant de l’ordinador com d’Internet, tenim que a la Conca de Barberà, s’havia fet servir l’ordinador en els darrers tres mesos del 2013 a les llars enquestades en un 74.4%. Per altra banda, s’havien connectat a Internet en els darrers tres mesos de l’any 2013, un 73,5% de les llars de la Conca de Barberà.
En un altre ordre de coses, el correu electrònic l’havien usat a la nostra comarca, un 64,5% de les persones enquestades a la nostra comarca i finalment, només un 48,8% per cent d’elles, havien fet compres per Internet.
Amb tot, en els darrers anys, arreu del país s’ha vingut confirmant una tendència de la que no escapa la Conca de Barberà i és que el telèfon mòbil s’està convertint en una alternativa a l’ordinador tradicional per tal d’estar connectats amb els món. Així, l’any 2013, un 95,4% de les llars de la Conca de Barberà disposaven d’algun telèfon mòbil i en general, una connexió a la banda ampla del 70,8%.
Ús de l’ordinador i d’Internet
Si fem referència a l’ús que es fa tant de l’ordinador com d’Internet, tenim que a la Conca de Barberà, s’havia fet servir l’ordinador en els darrers tres mesos del 2013 a les llars enquestades en un 74.4%. Per altra banda, s’havien connectat a Internet en els darrers tres mesos de l’any 2013, un 73,5% de les llars de la Conca de Barberà.
En un altre ordre de coses, el correu electrònic l’havien usat a la nostra comarca, un 64,5% de les persones enquestades a la nostra comarca i finalment, només un 48,8% per cent d’elles, havien fet compres per Internet.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
