Només un 48,8% de les persones amb Internet a la comarca havia fet compres a través de la xarxa de xarxes

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A la Conca de Barberà, un 76,6% dels habitatges disposaven d’ordinador segons les dades que publica l’Idescat i en relació a l’any 2013. Tanmateix, d’aquest 76,6% de llars que disposaven d’ordinador, un 71,8% d’elles estaven connectades a Internet.

Amb tot, en els darrers anys, arreu del país s’ha vingut confirmant una tendència de la que no escapa la Conca de Barberà i és que el telèfon mòbil s’està convertint en una alternativa a l’ordinador tradicional per tal d’estar connectats amb els món. Així, l’any 2013, un 95,4% de les llars de la Conca de Barberà disposaven d’algun telèfon mòbil i en general, una connexió a la banda ampla del 70,8%.

Ús de l’ordinador i d’Internet
Si fem referència a l’ús que es fa tant de l’ordinador com d’Internet, tenim que a la Conca de Barberà, s’havia fet servir l’ordinador en els darrers tres mesos del 2013 a les llars enquestades en un 74.4%. Per altra banda, s’havien connectat a Internet en els darrers tres mesos de l’any 2013, un 73,5% de les llars de la Conca de Barberà.

En un altre ordre de coses, el correu electrònic l’havien usat a la nostra comarca, un 64,5% de les persones enquestades a la nostra comarca i finalment, només un 48,8% per cent d’elles, havien fet compres per Internet.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres