Santa Coloma de Queralt ha tornat als anys vint aquest cap de setmana

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest cap de setmana Santa Coloma de Queralt ha tornat enrere en el temps, tot revivint els anys vint.
La plaça Major de la població es va omplir de diferents parades que conformaven el 6è Mercat d’Època, tant la jornada de dissabte com la de diumenge. A més, es feren diferents activitats paral·leles que acabaven de donar forma a aquesta festa ja consolidada a Santa Coloma.
Destaquen també els actes realitzats a la Coperal, amb la concentració i benedicció de la maquinària agrícola el dissabte al matí. Un altre acte destacat i que va acollir força gent és també l’esmorzar popular consistent en una botifarrada.
D’altra banda, pel que fa a la Trobada de motos, cotxes i microcotxes clàssics, que era el tercer cop que s’organitzava, va comptar amb un centenar de participants.
La plaça Major de la població es va omplir de diferents parades que conformaven el 6è Mercat d’Època, tant la jornada de dissabte com la de diumenge. A més, es feren diferents activitats paral·leles que acabaven de donar forma a aquesta festa ja consolidada a Santa Coloma.
Destaquen també els actes realitzats a la Coperal, amb la concentració i benedicció de la maquinària agrícola el dissabte al matí. Un altre acte destacat i que va acollir força gent és també l’esmorzar popular consistent en una botifarrada.
D’altra banda, pel que fa a la Trobada de motos, cotxes i microcotxes clàssics, que era el tercer cop que s’organitzava, va comptar amb un centenar de participants.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
