Josep Saperes i Leandre Romeu expliquen la realització de Plantant una llavor a Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest diumenge 18 de maig es va presentar a Barberà de la Conca el documental Plantant una llavor, un projecte que va néixer el 2010 i que es va estrenar el passat mes de nombre. Des d’aleshores, s’ha anat presentant a diversos indrets del territori.
En la presentació feta al municipi de Barberà, concretament, al castell Templer de la població, es va comptar amb Carles Bertran, president de l’Associació Amics del Castell i col·laborador de la Conca 5.1. També hi foren els realitzadors del documental: Josep Saperes i Leandre Romeu, els quals van explicar quina ha estat l’evolució del projecte i també quins són els objectius de La Conca 5.1.
A l’acte, també es va fer la projecció del documental i, a l’acabar, es va obrir un torn de debat.
En la presentació feta al municipi de Barberà, concretament, al castell Templer de la població, es va comptar amb Carles Bertran, president de l’Associació Amics del Castell i col·laborador de la Conca 5.1. També hi foren els realitzadors del documental: Josep Saperes i Leandre Romeu, els quals van explicar quina ha estat l’evolució del projecte i també quins són els objectius de La Conca 5.1.
A l’acte, també es va fer la projecció del documental i, a l’acabar, es va obrir un torn de debat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
