Bona acceptació en la jornada de portes obertes amb música en directe al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí

Resta de pobles

El mestre vidrier, Paco Ramos
El mestre vidrier, Paco Ramos
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Museu i Forn del Vidre de Vimbodí es va afegir aquest cap de setmana a la celebració del Dia Internacional dels Museus tot organitzant una jornada de portes obertes en la qual es fusionava l’exposició i elaboració de vidre amb la música en directe.

Així, aquest passat 18 de maig es va realitzar una matinal artística amb la participació del mestre vidrier del Museu, Paco Ramos, i de nou músics residents o bé vinculats al municipi. L’activitat va acollir una bona acceptació, ja que al llarg del matí van ser força els visitants que es van acostar al museu.

A més, es va aprofitar la jornada per fer entrega dels premis a les dues guanyadores del concurs a Instagram “Sorprèn amb una rosa de vidre per Sant Jordi”. Les afortunades han estat Montse Sedó i Natàlia Fusté.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres