Bona acceptació en la jornada de portes obertes amb música en directe al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Museu i Forn del Vidre de Vimbodí es va afegir aquest cap de setmana a la celebració del Dia Internacional dels Museus tot organitzant una jornada de portes obertes en la qual es fusionava l’exposició i elaboració de vidre amb la música en directe.
Així, aquest passat 18 de maig es va realitzar una matinal artística amb la participació del mestre vidrier del Museu, Paco Ramos, i de nou músics residents o bé vinculats al municipi. L’activitat va acollir una bona acceptació, ja que al llarg del matí van ser força els visitants que es van acostar al museu.
A més, es va aprofitar la jornada per fer entrega dels premis a les dues guanyadores del concurs a Instagram “Sorprèn amb una rosa de vidre per Sant Jordi”. Les afortunades han estat Montse Sedó i Natàlia Fusté.
Així, aquest passat 18 de maig es va realitzar una matinal artística amb la participació del mestre vidrier del Museu, Paco Ramos, i de nou músics residents o bé vinculats al municipi. L’activitat va acollir una bona acceptació, ja que al llarg del matí van ser força els visitants que es van acostar al museu.
A més, es va aprofitar la jornada per fer entrega dels premis a les dues guanyadores del concurs a Instagram “Sorprèn amb una rosa de vidre per Sant Jordi”. Les afortunades han estat Montse Sedó i Natàlia Fusté.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
