Sarral aconsella els seus joves amb la xerrada “I després de l’ESO, què?”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La tècnica de Joventut de l’Ajuntament de Sarral, Estel Bové, va impartir divendres passat una xerrada a Sarral sobre quines opcions tenen els joves en acabar l’ESO.
Així, amb el títol “I després de l’ESO, què?” es va mostrar els diferents camins possibles, ja sigui un cicle de formació professional, el batxillerat i accés a la universitat, etc.
Va ser una xerrada molt útil per a tots els joves presents a l’acte, que, a l’acabar, van poder preguntar els seus dubtes i exposar els seus casos personals a la conferenciant.
Així, amb el títol “I després de l’ESO, què?” es va mostrar els diferents camins possibles, ja sigui un cicle de formació professional, el batxillerat i accés a la universitat, etc.
Va ser una xerrada molt útil per a tots els joves presents a l’acte, que, a l’acabar, van poder preguntar els seus dubtes i exposar els seus casos personals a la conferenciant.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
