Concert de l’Orquestra Simfònica Treu-li la Pols al teu Instrument al Què de Què

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Sala Què de Què de Montblanc acull aquest diumenge 25 de maig una sessió diferent de música, es tracta de l’actuació de l’Orquestra Simfònica Treu-li la Pols al teu Instrument, formada per antics alumnes de les escoles de música de la comarca.
El concert, com dèiem, tindrà lloc el diumenge 25 de maig a les set de la tarda i s’hi interpretaran cançons conegudes pel públic i de diversos estils.
Amb aquesta actuació, l’agrupació musical encamina el final de la sisena temporada.
L’entrada al concert té un preu de 3 euros, amb refresc o cervesa inclòs.
El concert, com dèiem, tindrà lloc el diumenge 25 de maig a les set de la tarda i s’hi interpretaran cançons conegudes pel públic i de diversos estils.
Amb aquesta actuació, l’agrupació musical encamina el final de la sisena temporada.
L’entrada al concert té un preu de 3 euros, amb refresc o cervesa inclòs.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
