Aquest dissabte, caminada a la Sala de Comalats i Glorieta

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dissabte 24 de maig té lloc una nova caminada organitzada pel Servei de Turisme del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, concretament, una caminada al municipi de Passanant i Belltall seguint un dels tres itineraris saludables de Comalats.
El recorregut que es farà aquest dissabte és de 5 km i és un itinerari ideal per fer en família o amics. El recorregut enllaça els llogarets de la Sala de Comalats i Glorieta. També es podrà fer una visita guiada a l’església de Passanant.
La sortida és prevista per a les deu del matí des de la Sala de Comalats i la inscripció té un cost d’1,50 euros en concepte d’assegurança.
Val a dir que el dissabte 17 es va fer la que era la segona caminada i que es va fer a Forès. La quarta caminada serà el dissabte 31 de maig a Conesa.
El recorregut que es farà aquest dissabte és de 5 km i és un itinerari ideal per fer en família o amics. El recorregut enllaça els llogarets de la Sala de Comalats i Glorieta. També es podrà fer una visita guiada a l’església de Passanant.
La sortida és prevista per a les deu del matí des de la Sala de Comalats i la inscripció té un cost d’1,50 euros en concepte d’assegurança.
Val a dir que el dissabte 17 es va fer la que era la segona caminada i que es va fer a Forès. La quarta caminada serà el dissabte 31 de maig a Conesa.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
