La Conca 5.1 engega un cicle de debats

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Com a complement del documental Plantant una llavor, la Conca 5.1 ha decidit engegar una sèrie de debats entorn de la comarca i d’altres temes d’interès general amb el nom “Visions 5.1 Debats, idees i accions”.
El primer debat es farà el divendres 30 de maig al Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí i tractarà sobre la senyalització turística i cultural. Serà a dos quarts de vuit i comptarà amb la presència de Joaquim Queralt, tècnic de l’Àrea de Turisme de Montblanc; Florenci Romeu, gerent de Turisme de l’Espluga; Josefina Díez, responsable d’ordenació i senyalització de la Direcció General de Turisme de la Generalitat; i Augusto Ramos, soci director de SismoTur (consultoria en senyalització i informació turística).
Els propers debats seran sobre el Vi de la Conca i vi català, l’Agricultural i administració pública o el present i futur de la comarca. Aquests tindran lloc el 14 de juny al Castell Templer de Barberà de la Conca, el 4 de juliol al Museu Arxiu de Montblanc i el 7 d’agost a Rocafort de Queralt.
El primer debat es farà el divendres 30 de maig al Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí i tractarà sobre la senyalització turística i cultural. Serà a dos quarts de vuit i comptarà amb la presència de Joaquim Queralt, tècnic de l’Àrea de Turisme de Montblanc; Florenci Romeu, gerent de Turisme de l’Espluga; Josefina Díez, responsable d’ordenació i senyalització de la Direcció General de Turisme de la Generalitat; i Augusto Ramos, soci director de SismoTur (consultoria en senyalització i informació turística).
Els propers debats seran sobre el Vi de la Conca i vi català, l’Agricultural i administració pública o el present i futur de la comarca. Aquests tindran lloc el 14 de juny al Castell Templer de Barberà de la Conca, el 4 de juliol al Museu Arxiu de Montblanc i el 7 d’agost a Rocafort de Queralt.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
