A les 6 de la tarda, la participació pujava més de l'11,38 per cent a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Segons les dades facilitades pel Ministeri de l’Interior, a les 6 de la tarda, a la capital de la Conca de Barberà, havia votat el 34,89%, un 11,38% més dels que ho van fer, a la mateixa hora, a les eleccions al Parlament europeu de l’any 2009.
Pel que fa al primer avançament que s’ha donat a les 2 de la tarda, la diferència també força important en relació a les mateixes dades del 2009.
Si ens fixem en d’altres localitats de la nostra comarca, a l’Espluga de Francolí i segons la mateixa font del Ministeri de l’Interior, havien votat en relació al 2009 i a les 6 de la tarda, un 11,66% més d’electors; a Solivella un 10,16%; a Vilaverd, un 7,27% més; a Vimbodí i Poblet, un 14,82% i a Santa Coloma, un 14,84%, entre d’altres.
En relació a Catalunya, a les 6 de la tarda, la participació fins al moment havia estat del 35,41%; un 8,64% més que al 2009. En el mateix sentit, el total de l’Estat a aquesta hora, la participació ha estat del 34,08%, mentre que el 2009 era del 33,79%.
Com podem observar, doncs, Catalunya és una de les comunitats on hi ha hagut més participació a les 6 de la tarda.
La comunitat que havia votat més en aquesta mateixa hora ha estat la Comunitat Valenciana amb el 38,17%, seguida de La Rioja amb el 37,53% i, en tercer lloc, Cantàbria, amb el 37,01%. Seguida d’aquestes, trobem Castella i Lleó i Catalunya.
A Catalunya poden votar 5,5 milions de persones i 35 milions en el total de l’Estat espanyol. En tot Europa, podran votar més de 400 milions de ciutadans. Espanya escollirà 54 dels 751 diputats que tindrà el Parlament europeu.
Pel que fa al primer avançament que s’ha donat a les 2 de la tarda, la diferència també força important en relació a les mateixes dades del 2009.
Si ens fixem en d’altres localitats de la nostra comarca, a l’Espluga de Francolí i segons la mateixa font del Ministeri de l’Interior, havien votat en relació al 2009 i a les 6 de la tarda, un 11,66% més d’electors; a Solivella un 10,16%; a Vilaverd, un 7,27% més; a Vimbodí i Poblet, un 14,82% i a Santa Coloma, un 14,84%, entre d’altres.
En relació a Catalunya, a les 6 de la tarda, la participació fins al moment havia estat del 35,41%; un 8,64% més que al 2009. En el mateix sentit, el total de l’Estat a aquesta hora, la participació ha estat del 34,08%, mentre que el 2009 era del 33,79%.
Com podem observar, doncs, Catalunya és una de les comunitats on hi ha hagut més participació a les 6 de la tarda.
La comunitat que havia votat més en aquesta mateixa hora ha estat la Comunitat Valenciana amb el 38,17%, seguida de La Rioja amb el 37,53% i, en tercer lloc, Cantàbria, amb el 37,01%. Seguida d’aquestes, trobem Castella i Lleó i Catalunya.
A Catalunya poden votar 5,5 milions de persones i 35 milions en el total de l’Estat espanyol. En tot Europa, podran votar més de 400 milions de ciutadans. Espanya escollirà 54 dels 751 diputats que tindrà el Parlament europeu.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
