Presentació dels nous vins Comanglora dels Cellers Domenys

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Palau de l'Abat del Monestir de Poblet va acollir el passat divendres dia 23 la presentació dels nous vins Comanglora, elaborats per Cellers Domenys amb varietats autòctones de la Conca de Barberà i que estan reconeguts per la DO Conca de Barberà.

Van prendre part en l'acte, el president del Cellers Domenys, Lluís Urgell; Josep Gomis; el president de la DO Conca de Barberà, Carles Andreu; i el president de l'INCAVI, Jordi Bort.

En total, es van donar a conèixer els vins Comanglora Macabeu (blanc), Comanglora Trepat (rosat) i Comanglora Merlot/Ull de Llebre (negre).
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres