L’Ajuntament de Montblanc, l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Conca de Barberà i la Unió de Botiguers i Comarcans de Montblanc signaran dilluns un conveni de col·laboració

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper dilluns, a les dues de la tarda, la Sala de Plens de l’Ajuntament de Montblanc acollirà l’acte de signatura d’un conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Montblanc, l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Conca de Barberà i la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc.

L’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, i els presidents d’ambdues entitats, Jordi Silvestre i Jordi Robusté, acompanyats del regidor de Comerç Joan Mogas i la regidora de Turisme Ariadna Ferrer, signaran un document mitjançant el qual es formalitzarà una relació que ve de lluny i fa temps que dóna bons resultats.

El document és el fruit de mesos de treball entre l’equip de l’Oficina de Turisme i el dinamitzador d’ambdues entitats empresarials, Jordi Martorell. I recull una sèrie de compromisos en els quals es posa de manifest el clima d’entesa existent i la voluntat de cooperar per sumar i assolir els objectius fixats vinculats a la projecció i promoció de Montblanc i la dinamització dels seus establiments.

Del contingut del document es pot destacar que l’Ajuntament de Montblanc, a través de l’Oficina de Turisme, coordinarà un calendari anual d’activitats, donarà suport i assessorament tècnic, i promocionarà a través dels seus canals de comunicació els actes que se celebrin.

Per la seva banda, les dues associacions empresarials s’implicaran en el finançament de diversos actes inclosos en les tres fires de tardor que organitza l’Ajuntament de Montblanc (Terrània, Clickània i la Fira de Sant Martí) i en les promocions que es puguin fer al llarg de l’any.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres