Montblanc debatrà el futur del turisme en una Catalunya independent

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
redacció. Aquest dissabte 31 de maig a 2/4 de 7 del vespre al flamant Centre Cultural Anselm Turmeda  (claustre de Sant Francesc) tindrà lloc una taula rodona que debatrà sobre el model turístic que hauria de tenir Catalunya quan esdevingui un estat independent.

L’acte és organitzat per l’Assemblea Nacional Catalana de Montblanc, que ha dut a terme una primavera plena d’activitats per mantenir ben viva la flama independentista que ha de perdurar fins el proper 9 de novembre quan tindrà lloc la consulta sobiranista. Amb aquest acte, tancarà una primavera que ha servit de preàmbul a un estiu que vindrà marcat, per tercer any consecutiu, per un 11 de setembre festiu i reivindicatiu.

L’acte serà moderat per la periodista d’El Punt-Avui Eva Pomares. Intervindran Joan Morales, director de la Revista Descobrir; Lluís Garcia, president de la Federació d’Hostaleria de les Terres de l’Ebre; Oriol Miralbell, professor de la Universitat Oberta de Catalunya; i Joaquim Queralt, president de l’Associació de Professionals de Turisme de l’Administració local de Catalunya.

L’acte és obert a tothom.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres