Conveni entre l'Ajuntament de Montblanc, l'Associació d'Empresaris d'Hostaleria de la Conca de Barberà i la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L'Ajuntament de Montblanc, l'Associació d'Empresaris d'Hostaleria de la Conca de Barberà i la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc van signar ahir dilluns un conveni de col·laboració, que formalitza la relació positiva i fructífera que fins el moment ha tingut la relació i treball entre les parts.
El conveni recull un seguit de compromisos entre els que destaca que l'Ajuntament de Montblanc, a través de l'Oficina de Turisme coordinarà un calendari anual d'activitats, donarà suport i assessorament tècnic, i promocionarà a través dels seus canals de comunicació els actes que es celebrin. Per la seva banda, les dues associacions empresarials s'implicaran en el finançament de diversos actes inclosos en les tres fires de tardor que organitza l'Ajuntament de Montblanc i en les promocions que es puguin fer al llarg de l'any.
El conveni recull un seguit de compromisos entre els que destaca que l'Ajuntament de Montblanc, a través de l'Oficina de Turisme coordinarà un calendari anual d'activitats, donarà suport i assessorament tècnic, i promocionarà a través dels seus canals de comunicació els actes que es celebrin. Per la seva banda, les dues associacions empresarials s'implicaran en el finançament de diversos actes inclosos en les tres fires de tardor que organitza l'Ajuntament de Montblanc i en les promocions que es puguin fer al llarg de l'any.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
