BASE cobrarà la taxa de conservació del cementiri de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat plenari de l'Ajuntament de Montblanc va aprovar per unanimitat la delegació per recaptar la taxa de conservació del cementiri i  i la revocació de la delegació per a recaptar la taxa per a utilització privativa o aprofitament especial constituït en el sòl, subsòl o vol de les vies públiques.

La durada d'aquesta delegació s'estableix fins el dia 31 de desembre de 2018, prorrogable per períodes consecutius de quatre anys.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres