Les escoles de la Conca se sumen al projecte “Dóna la Nota”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Camp d’Aprenentatge Pau Casals del Vendrell ha animat a totes les escoles de Catalunya a participar al projecte DÓNA LA NOTA, que consisteix a cantar la cançó “Mirall de pau” avui divendres dia 6 de juny a les onze del matí col·lectivament a les aules o patis de les escoles, places, pavellons o altres indrets de les poblacions Catalanes.
La cançó “Mirall de pau” ha estat creada per a aquesta ocasió, és un elogi a la música i molts cantants del panorama musical actual també han volgut donar suport al projecte.
Participar en aquest projecte implica també reivindicar a favor de l’educació musical a les nostres escoles, ja que amb la implantació de la LOMCE l’ensenyament musical es veuria molt perjudicat als nostres centres i, de retruc, en l’educació integral dels nostres alumnes.
Els CdA Pau Casals ha penjat a la seva web el vídeo oficial de la cançó “Mirall de pau”, la lletra, les partitures, la base instrumental... és a dir, tot un seguit de recursos per poder-la treballar a les aules. A més a més, tothom pot fer les seves aportacions al facebook o twiter que s’ha creat per a l’ocasió.
http://www.cdapaucasals.com/donalanota/
Les escoles de la Conca també volem “Donar de nota”, és per això que aquests dies treballem la cançó “Mirall de pau” a les nostres aules per fer-nos sentir ben fort el proper 6 de juny. Cantarem a tots els pobles de la nostra comarca perquè no ens toquin la música de les nostres escoles.
La cançó “Mirall de pau” ha estat creada per a aquesta ocasió, és un elogi a la música i molts cantants del panorama musical actual també han volgut donar suport al projecte.
Participar en aquest projecte implica també reivindicar a favor de l’educació musical a les nostres escoles, ja que amb la implantació de la LOMCE l’ensenyament musical es veuria molt perjudicat als nostres centres i, de retruc, en l’educació integral dels nostres alumnes.
Els CdA Pau Casals ha penjat a la seva web el vídeo oficial de la cançó “Mirall de pau”, la lletra, les partitures, la base instrumental... és a dir, tot un seguit de recursos per poder-la treballar a les aules. A més a més, tothom pot fer les seves aportacions al facebook o twiter que s’ha creat per a l’ocasió.
http://www.cdapaucasals.com/donalanota/
Les escoles de la Conca també volem “Donar de nota”, és per això que aquests dies treballem la cançó “Mirall de pau” a les nostres aules per fer-nos sentir ben fort el proper 6 de juny. Cantarem a tots els pobles de la nostra comarca perquè no ens toquin la música de les nostres escoles.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
