El vi català i de la Conca a debat, al Castell de Barberà de la Conca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Després de l’arrencada del cicle de debats Visions 5.1 el dia 30 de maig a l’Espluga de Francolí on es va debatre sobre senyalització turística, aquest dissabte arriba el segon debat del cicle. Aquest cop el debat serà a Barberà de la Conca i tractarà sobre el vi català. S’analitzarà el tema tant de forma local a la Conca de Barberà com de forma general arreu del país. La pregunta que guiarà el debat serà: “Vi de la Conca i vi català, què podem fer donar-lo a conèixer? L’oportunitat de les varietats autòctones; un exemple, el trepat”.

Primer de tot es presentarà la càpsula audiovisual on es recullen les opinions i les idees del sector a la comarca que podeu veure aquí (https://www.youtube.com/watch?v=e30MZ1HXP9U) i tot seguit s’obrirà un torn de debat amb els següents ponents; Carles Andreu, president de la DO Conca de Barberà; Julieta Foraster, del celler Mas Foraster, Manel Colmenero, responsable d’àrea emissora i de màrqueting de OCIOVITAL; Alicia Estrada, autora del blog Vinoturismo i de diverses publicacions sobre vi i enoturisme; Lluís Tolosa, sociòleg i autor de diverses publicacions sobre vi i enoturisme i Xavier Ayala, sommelier i expresident de l’Associació Catalana de Sommeliers. Finalment, s’obrirà un torn obert de paraules i opinions del públic assistent.

L’acte tindrà lloc al Castell Templer de Barberà de la Conca i començarà a les set de la tarda. Podeu consultar més informació sobre el debat i sobre la resta de Jornades a la següent adreça:
http://laconca51.wordpress.com/visions-5-1/.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres