El darrer campionat marca el punt i final de la temporada esportiva ACELL 2013-2014

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat diumenge dia 1 de juny, ACELL-Specials Olympics Catalunya va organitzar el XXII Campionat Territorial de Natació. Aquest es va dur a terme a la Piscina Municipal d’Amposta de les deu del matí fins a les dues del migdia. Tot seguit, es va fer un dinar de germanor al restaurant els Ullals d’Amposta, amenitzat amb ball fins a les cinc.
En aquesta ocasió, hi van participar un total de 118 esportistes procedents dels diferents clubs de la demarcació de Tarragona: Adaponda, Club Esportiu Alba De Reus, Club Esportiu Baix Camp, Estela, Club Esportiu Garbí Del Vendrell, Club Esportiu Àngel A.P.A.S.A, Club Esportiu Solc, Club Esportiu Ziga-Zaga, Aprodisca.
L’equip d’APRODISCA va participar-hi amb 9 nedadors (3 dones i 6 homes) de diferents categories. El resultat per part de tots en les diferents proves que es van realitzar al llarg del matí van ser: 4 medalles d’or, 4 medalles de plata, 1 de bronze, 8 de participació i 1 desqualificació per un error tècnic en l’arribada.
A les 10:06 h, la Joana P. (sèrie 2) iniciava el campionat realitzant una excel·lent cursa en els 50 metres crol, quedant en segona posició de la seva sèrie i obtenint així la primera medalla de plata de l’equip.
Set dels nostres esportistes van realitzar la prova de 25 metres crol:
El Jordi C. (sèrie 7) va quedar en sisena posició.
El David G. (sèrie 8) va realitzar una excel·lent cursa deixant per darrere els seus contrincants, posicionant-se al capdavant de la sèrie des d’un bon principi. El resultat, una merescuda medalla d’or; enhorabona, David!
La Marta S. (sèrie 9) va realitzar una prova bastant lenta, però amb una millor tècnica que en el Campionat de Catalunya del passat mes de gener. Va quedar en cinquena posició de la sèrie.
Com ja és habitual l’Esther F. (sèrie 11) va fer una prova molt ràpida, aconseguint la segona medalla de plata de l’equip.
En la (sèrie 12) l’Alberto N. i en Sandro C. van competir plegats. L’Alberto va realitzar una prova excel·lent, capdavanter del grup des de l’inici va aconseguir la segona medalla d’or de l’equip. El Sandro va lluitar molt per la tercera posició, però, finalment, va quedar quart de la prova.
El Fèlix R. (sèries 13) va quedar en vuitena posició.
A les 11:04 h el Jordi F. (sèrie 15) va realitzar la prova de 25 metres flotació sense estil. Va nedar molt ràpid amb l’ajuda del “xurro”. Va sortir de l’aigua, va pujar al pòdium a recollir la tercera medalla de plata de l’equip i va tornar a entrar, ja que a les 11:26 h participava en la (sèrie 18) 25 metres sense estil ni flotació. El Jordi en aquesta prova, per primera vegada en una competició, no va necessitar suport de l’entrenadora dins de l’aigua. Ell sol va fer 25 metres sense ajuda, a més a més, va fer dues curses seguides. Jordi, això té molt de mèrit! Segueix treballant de valent, l’esforç té una gran recompensa! Enhorabona!
Tot seguit, a les 11:52 h (sèrie 22), l’Alberto va realitzar la seva segona prova, 25 metres braça. El passat mes de gener en el Campionat de Catalunya, l’Alberto va ser desqualificat per no realitzar la tècnica adequada d’aquest estil. En aquesta edició i després d’uns bons entrenaments, va aconseguir la tercera medalla d’or de l’equip. Moltes felicitats!
A les 12:00 h es van realitzar els parlaments de les autoritats presents en el Campionat. L’Esther F. va representar APRODISCA i va ser l’encarregada d’anar a buscar el regal de participació que havia preparat el Club Àngel A.P.A.S.A per als diferents participants (clubs i col·laboradors).
A les 12:30 les “Shakires” de l’equip, la Joana P., i la Marta S. (sèrie 26) van realitzar la prova de 25 m papallona, tot competint entre elles. Una cursa molt empatada per a les nostres esportistes, però un error tècnic en l’arribada de la Marta, la va deixar fora del pòdium, però va obtenir medalla de participació. En aquesta ocasió, la Joana va recollir la quarta medalla d’or de l’equip.
Vint-i-cinc metres esquena de les diferents categories:
L’Esther F. (sèrie 32) va aconseguir la quarta medalla de plata de l’equip.
El David G. i Jordi C. (sèrie 34) van quedar tercer (primera medalla de bronze) i cinquè, respectivament.
En Sandro C. i el Fèlix (sèrie 36) van realitzar l’última prova del matí i van quedar en quarta i cinquena posició.
Des del servei de Lleure d’APRODISCA, volem felicitar els esportistes del nostre equip de natació pels seus resultats en les diferents proves realitzades i les seves famílies pel suport incondicional que sempre mostren. També volem agrair a l’Ivan E. i la Carme R. el seu suport des del Servei de Voluntariat d’APRODISCA. Una gran tasca que ajuda al fet que totes les persones tinguin accés a participar d’una manera activa dins d’un campionat.
Volem agrair a tots els esportistes del servei de Lleure d’APRODISCA el seu esforç i compromís al llarg d’aquesta temporada, que finalitzarà totes les activitats durant aquest mes de juny.
Moltes gràcies, sense tots vosaltres, això no seria possible!
En aquesta ocasió, hi van participar un total de 118 esportistes procedents dels diferents clubs de la demarcació de Tarragona: Adaponda, Club Esportiu Alba De Reus, Club Esportiu Baix Camp, Estela, Club Esportiu Garbí Del Vendrell, Club Esportiu Àngel A.P.A.S.A, Club Esportiu Solc, Club Esportiu Ziga-Zaga, Aprodisca.
L’equip d’APRODISCA va participar-hi amb 9 nedadors (3 dones i 6 homes) de diferents categories. El resultat per part de tots en les diferents proves que es van realitzar al llarg del matí van ser: 4 medalles d’or, 4 medalles de plata, 1 de bronze, 8 de participació i 1 desqualificació per un error tècnic en l’arribada.
A les 10:06 h, la Joana P. (sèrie 2) iniciava el campionat realitzant una excel·lent cursa en els 50 metres crol, quedant en segona posició de la seva sèrie i obtenint així la primera medalla de plata de l’equip.
Set dels nostres esportistes van realitzar la prova de 25 metres crol:
El Jordi C. (sèrie 7) va quedar en sisena posició.
El David G. (sèrie 8) va realitzar una excel·lent cursa deixant per darrere els seus contrincants, posicionant-se al capdavant de la sèrie des d’un bon principi. El resultat, una merescuda medalla d’or; enhorabona, David!
La Marta S. (sèrie 9) va realitzar una prova bastant lenta, però amb una millor tècnica que en el Campionat de Catalunya del passat mes de gener. Va quedar en cinquena posició de la sèrie.
Com ja és habitual l’Esther F. (sèrie 11) va fer una prova molt ràpida, aconseguint la segona medalla de plata de l’equip.
En la (sèrie 12) l’Alberto N. i en Sandro C. van competir plegats. L’Alberto va realitzar una prova excel·lent, capdavanter del grup des de l’inici va aconseguir la segona medalla d’or de l’equip. El Sandro va lluitar molt per la tercera posició, però, finalment, va quedar quart de la prova.
El Fèlix R. (sèries 13) va quedar en vuitena posició.
A les 11:04 h el Jordi F. (sèrie 15) va realitzar la prova de 25 metres flotació sense estil. Va nedar molt ràpid amb l’ajuda del “xurro”. Va sortir de l’aigua, va pujar al pòdium a recollir la tercera medalla de plata de l’equip i va tornar a entrar, ja que a les 11:26 h participava en la (sèrie 18) 25 metres sense estil ni flotació. El Jordi en aquesta prova, per primera vegada en una competició, no va necessitar suport de l’entrenadora dins de l’aigua. Ell sol va fer 25 metres sense ajuda, a més a més, va fer dues curses seguides. Jordi, això té molt de mèrit! Segueix treballant de valent, l’esforç té una gran recompensa! Enhorabona!
Tot seguit, a les 11:52 h (sèrie 22), l’Alberto va realitzar la seva segona prova, 25 metres braça. El passat mes de gener en el Campionat de Catalunya, l’Alberto va ser desqualificat per no realitzar la tècnica adequada d’aquest estil. En aquesta edició i després d’uns bons entrenaments, va aconseguir la tercera medalla d’or de l’equip. Moltes felicitats!
A les 12:00 h es van realitzar els parlaments de les autoritats presents en el Campionat. L’Esther F. va representar APRODISCA i va ser l’encarregada d’anar a buscar el regal de participació que havia preparat el Club Àngel A.P.A.S.A per als diferents participants (clubs i col·laboradors).
A les 12:30 les “Shakires” de l’equip, la Joana P., i la Marta S. (sèrie 26) van realitzar la prova de 25 m papallona, tot competint entre elles. Una cursa molt empatada per a les nostres esportistes, però un error tècnic en l’arribada de la Marta, la va deixar fora del pòdium, però va obtenir medalla de participació. En aquesta ocasió, la Joana va recollir la quarta medalla d’or de l’equip.
Vint-i-cinc metres esquena de les diferents categories:
L’Esther F. (sèrie 32) va aconseguir la quarta medalla de plata de l’equip.
El David G. i Jordi C. (sèrie 34) van quedar tercer (primera medalla de bronze) i cinquè, respectivament.
En Sandro C. i el Fèlix (sèrie 36) van realitzar l’última prova del matí i van quedar en quarta i cinquena posició.
Des del servei de Lleure d’APRODISCA, volem felicitar els esportistes del nostre equip de natació pels seus resultats en les diferents proves realitzades i les seves famílies pel suport incondicional que sempre mostren. També volem agrair a l’Ivan E. i la Carme R. el seu suport des del Servei de Voluntariat d’APRODISCA. Una gran tasca que ajuda al fet que totes les persones tinguin accés a participar d’una manera activa dins d’un campionat.
Volem agrair a tots els esportistes del servei de Lleure d’APRODISCA el seu esforç i compromís al llarg d’aquesta temporada, que finalitzarà totes les activitats durant aquest mes de juny.
Moltes gràcies, sense tots vosaltres, això no seria possible!
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
