Finalment, no van poder acabar la temporada amb una victòria

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Una veritable llàstima no poder acabar la temporada amb una victòria per acabar de constatar la gran segona volta que ha fet l’equip. Es va tornar a caure en els errors que van fer d’aquest un equip poc competitiu i vulnerable.
El rival, el Pont; ni de molt un dels millors equips, però que sempre ha costat de guanyar.
Al no disposar de camp pels tornejos del centenari, els veterans han de jugar com a locals al camp del Pla de Santa Maria; l’equip es presentava amb quinze jugadors i res feia presagiar la derrota final.
L’equip sempre va anar a remolc i, com sempre, es fallaven bastants ocasions clares de gol. El fet és que s’arribava al descans amb empat a dos gols i tot per decidir. La tònica de la segona meitat va ser més o menys igual; en cap moment, es tenia el partit controlat i el Pont, amb aturades constants del joc, aprofitava la feblesa defensiva dels montblanquins.
S’arribava als instants finals amb empat a tres gols; però, finalment, els tres punts s’escapaven en un partit que no passarà a la història.
La competició i la temporada s’ha acabat i ara toca descansar i reflexionar del que s’ha fet, tant bé com malament, per encarar la propera amb més forces.
El rival, el Pont; ni de molt un dels millors equips, però que sempre ha costat de guanyar.
Al no disposar de camp pels tornejos del centenari, els veterans han de jugar com a locals al camp del Pla de Santa Maria; l’equip es presentava amb quinze jugadors i res feia presagiar la derrota final.
L’equip sempre va anar a remolc i, com sempre, es fallaven bastants ocasions clares de gol. El fet és que s’arribava al descans amb empat a dos gols i tot per decidir. La tònica de la segona meitat va ser més o menys igual; en cap moment, es tenia el partit controlat i el Pont, amb aturades constants del joc, aprofitava la feblesa defensiva dels montblanquins.
S’arribava als instants finals amb empat a tres gols; però, finalment, els tres punts s’escapaven en un partit que no passarà a la història.
La competició i la temporada s’ha acabat i ara toca descansar i reflexionar del que s’ha fet, tant bé com malament, per encarar la propera amb més forces.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
