La piscina municipal de Vimbodí i Poblet obre dissabte 21 de juny les seves portes

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La piscina municipal de Vimbodí i Poblet obre dissabte, dia 21, les seves portes, tot i que el servei de bar-restaurant ja va entrar en funcionament el passat dia 1. Com ja és tradició, durant el primer dia de bany, l’entrada serà gratuïta.

La piscina de Vimbodí, reconstruïda fa escassos anys, seguirà oferint un complet servei de Bar i una gran varietat de tapes, plats combinats i pizzes artesanals per poder passar una jornada completa en família dins del recinte. El complex compta amb servei de WiFi, televisió, futbolí... per fer més amens els dies d’estiu.

Preus congelats
A més, tenint present l’actual context de dificultat econòmica que passen les famílies, un any més, des de l’ajuntament s’ha decidit congelar els preus de les entrades i abonaments. D’aquesta forma, l’entrada diària costarà: 2,20 € els nens de 4 a 11 anys; 3,30 € d’11 a 65 anys; i 2,20 € pls jubilats o majors de 65 anys. Com sempre, per als menors de 4 anys l’entrada és gratuïta.

Respecte als abonaments de temporada, els preus seguiran sent: 38 € per als nens de 4 a 11 anys; 66 € de 12 a 65 anys; i 38 € per jubilats o majors de 65 anys. També s’ofereix un abonament “familiar 1” (2 pares + 1 fill menor de 12 anys) per 115 €. I l’abonament “familiar 2” (2 pares + 2 fills menors de 12 anys o famílies nombroses) per 148€.

Activitats físiques
A més a més, després del tancament del bany a partir de les 20 h, els interessats també es poden inscriure a les activitats físiques que a partir del juliol l’ajuntament ha posat a disposició dels usuaris. Concretament, aiguagim cada dimarts i divendres i zumba, els dilluns i dijous. Aquesta última activitat la monitoritzaran els professionals del Gimnàs Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres