Inauguració divendres de l’exposició, “300 Anys Després” dedicada al Tricentenari

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El pròxim divendres 20 de juny s’inaugura a la plaça de Sant Francesc l’exposició sobre el Tricentenari “300 anys després”, una mostra que estarà ubicada durant dues setmanes a l’esmentada plaça.
L’acte d’inauguració, que començarà a les vuit del vespre, serà presidit per Jordi Agràs, director dels Serveis Territorials de Cultura a Tarragona.
La mostra aborda el Tricentenari des d’una perspectiva diferent, amb una mirada moderna, desinhibida i reflexiva. Parla de la Guerra de Successió, evidentment, però també parla dels 300 anys que han passat des d’aleshores i de com aquests tres segles han fet possible el país que som avui.
L’exposició té un gran atractiu visual, formada per diferents blocs temàtics, amb continguts accessibles a un ampli ventall de públic, tant per a adults com per a joves, i molt concretament, als alumnes de Secundària.
L’acte d’inauguració, que començarà a les vuit del vespre, serà presidit per Jordi Agràs, director dels Serveis Territorials de Cultura a Tarragona.
La mostra aborda el Tricentenari des d’una perspectiva diferent, amb una mirada moderna, desinhibida i reflexiva. Parla de la Guerra de Successió, evidentment, però també parla dels 300 anys que han passat des d’aleshores i de com aquests tres segles han fet possible el país que som avui.
L’exposició té un gran atractiu visual, formada per diferents blocs temàtics, amb continguts accessibles a un ampli ventall de públic, tant per a adults com per a joves, i molt concretament, als alumnes de Secundària.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
