Montblanc celebra la festivitat de Corpus

Montblanc

Inici de la processó tot sortint de l'església de Santa Maria
Inici de la processó tot sortint de l'església de Santa Maria
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La tarda de diumenge Montblanc, igual que molts municipis d’arreu, va celebrar la festivitat de Corpus. Primerament, es va oficiar la missa a l’església de Santa Maria a partir de les sis de la tarda i, un cop acabada la missa, cap a les set, es va iniciar la processó.

La processó de Corpus va passar per diferents carrers i places de la capital de la Conca de Barberà, on hi havia diferents altars i les cases lluïen els seus domassos penjats de finestres i balcons. Van participar en la processó els diferents nens i nenes que enguany han celebrat la seva primera comunió, també el mossèn de Montblanc, la Banda de Música Verge de la Serra, el bestiari de la vila i diferents autoritats municipals. També acompanyaven la processó un bon nombre de veïns i veïnes de Montblanc.

Un cop acabada la processó, a la plaça Major, es va iniciar el ball dels diferents elements del seguici popular de Montblanc. Aquests van ballar i actuar, com sempre, al peus de la Casa Desclergue i sota el balcó de l’Ajuntament amb les autoritats allà presents. Destaca l’actuació de la Mulasseta de Montblanc que, després de la seva presentació per les Festes de Sant Maties, aquesta ha estat la seva següent aparició i on va ballar conjuntament amb la Mulassa de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres