Comunicació audiovisual a les escoles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Departament d’Ensenyament i el Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) han signat un conveni marc de col·laboració que té com a objectiu més destacat introduir l’educació en comunicació audiovisual als centres educatius de Catalunya.

Aquesta difusió es podrà complementar amb la realització d’activitats, com ara conferències i tallers als centres educatius de Catalunya. Els destinataris de les activitats seran els alumnes, els professors i les associacions de pares i mares.

Un punt destacat del conveni fa referència a un possible canvi en la dotació dels Premis el CAC a l’escola, que actualment és en metàl·lic i suposa un total de 7.500 euros. Els destinataris dels premis són les escoles, en la categoria A, relativa a l’alumnat, mentre que en la categoria B (professorat) els premis es destinen als docents autors dels treballs.

El canvi que estableix el conveni és la creació d’un premi complementari, adreçat als alumnes, consistent en la realització de pràctiques en mitjans de comunicació audiovisual. Tant el CAC com el Departament d’Ensenyament promouran els acords amb els mitjans per aconseguir aquest objectiu.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres