Concerts del cicle Musicorb

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Les localitats de la Vall del Corb ja han iniciat la nova edició del Musicorb, el festival de música que enguany es desenvolupa del 21 de juny al 23 d’agost.

El primer concert d’aquest cicle fou dissabte passat 21 de juny a les piscines de Sant Martí de Malta. Aquest mateix indret acollirà el concert d’aquest dissabte 28 de juny, en aquest cas, a les 0.30 h amb Naraina i Arcadia.

Ja al juliol, el 25 i 26, serà el torn de Belianes amb l’actuació de diferents agrupacions; i a l’agost, el dia 1 i 2, els concerts es faran a Rocallaura, per passar al 9 d’agost, a Nalec; el 14, a Vallfogona de Riucorb; el 16, a Guimerà; el 17 i 18 d’agost, Santa Coloma de Queralt i, finalment, el 23 d’agost, a Maldà.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres