El Cinema Foment de Vimbodí i Poblet, avui al programa de TVC Cinema 3

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El programa Televisió de Catalunya Cinema 3 tanca avui al vespre la temporada amb un reportatge que té com a protagonista el Cinema Foment de Vimbodí i Poblet. L’emissió tindrà lloc avui dijous 26 de juny a les deu de la nit a través del Canal 33.
En el programa de Cinema 3 d’avui, el seu director i conductor, Jaume Figueras, repassa l’evolució de la històrica sala vimbodinenca mitjançant entrevistes als seus responsables, tant els actuals com els antics, així com a diversos veïns del municipi amants del cinema. El programa també mostra diferents racons de la vila, de la qual destaca el seu amor pel setè art d’ençà de les primeres projeccions cinematogràfiques al municipi als anys vint del segle passat.
Les càmeres s’han endinsat en la sala de projecció, el pati de butaques i el petit museu instal·lat al vestíbul del cinema. El protagonista principal n’ha estat Alfons Alsamora, que des de fa dècades s’encarrega de gestionar el cinema, a més de participar en moltes altres iniciatives socials i culturals del municipi.
En el programa de Cinema 3 d’avui, el seu director i conductor, Jaume Figueras, repassa l’evolució de la històrica sala vimbodinenca mitjançant entrevistes als seus responsables, tant els actuals com els antics, així com a diversos veïns del municipi amants del cinema. El programa també mostra diferents racons de la vila, de la qual destaca el seu amor pel setè art d’ençà de les primeres projeccions cinematogràfiques al municipi als anys vint del segle passat.
Les càmeres s’han endinsat en la sala de projecció, el pati de butaques i el petit museu instal·lat al vestíbul del cinema. El protagonista principal n’ha estat Alfons Alsamora, que des de fa dècades s’encarrega de gestionar el cinema, a més de participar en moltes altres iniciatives socials i culturals del municipi.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
