Segona conferència a Sarral amb motiu del centenari del Celler del Sindicat de Vinicultors

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Amb motiu de la celebració dels cent anys del celler modernista de Sarral, aquest dissabte s’ha organitzat la que serà la segona conferència dels actes previstos. Serà a dos quarts de vuit de la tarda, a la sala d’actes de la Cooperativa.
La conferència, amb el títol, “El celler de Sarral, catedral del vi de Pere Domènech i Roura”, anirà a càrrec del Dr. en Història de l’Art Joan Fuguet i de l’arquitecta Montserrat Cucurella-Jorba.
Cal afegir que ja hi ha previstos nous actes. Així, el proper divendres 4 de juliol a dos quarts de dotze de la nit, tindrà lloc la 2a Festa del Vi d’Agulla a la plaça de la Cooperativa amb el grup de cúmbia, reggae i ska, Papagayo.
Pel que fa al dissabte 12 de juliol, es farà una nova conferència a la sala d’actes de la Cooperativa. Aquest cop, la ponència “La ciència del vi: passat, present i futur”, anirà a càrrec de la Dra. Gemma Beltran, professora de la Facultat d’Enologia de la URV. A continuació, tindrà lloc la projecció del documental sobre l’evolució del món del vi a la Conca de Barberà “Plantant una llavor”. La presentació anirà a càrrec de Leandre Romeu i Josep Saperes, copromotors de La Conca 5.1.
La conferència, amb el títol, “El celler de Sarral, catedral del vi de Pere Domènech i Roura”, anirà a càrrec del Dr. en Història de l’Art Joan Fuguet i de l’arquitecta Montserrat Cucurella-Jorba.
Cal afegir que ja hi ha previstos nous actes. Així, el proper divendres 4 de juliol a dos quarts de dotze de la nit, tindrà lloc la 2a Festa del Vi d’Agulla a la plaça de la Cooperativa amb el grup de cúmbia, reggae i ska, Papagayo.
Pel que fa al dissabte 12 de juliol, es farà una nova conferència a la sala d’actes de la Cooperativa. Aquest cop, la ponència “La ciència del vi: passat, present i futur”, anirà a càrrec de la Dra. Gemma Beltran, professora de la Facultat d’Enologia de la URV. A continuació, tindrà lloc la projecció del documental sobre l’evolució del món del vi a la Conca de Barberà “Plantant una llavor”. La presentació anirà a càrrec de Leandre Romeu i Josep Saperes, copromotors de La Conca 5.1.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
