Setmana plena d’actuacions dels Torraires a la Conca

Montblanc

Imatge de l'actuació a Llorac
Imatge de l'actuació a Llorac
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Torraires de Montblanc han tingut una setmana intensa, amb motiu d’haver realitzat dues actuacions amb pocs dies de diferència. Així, el diumenge van participar a la tradicional festa de Corpus que se celebra a Montblanc i la diada de Sant Joan van realitzar una actuació al municipi de Llorac.

Pel que fa a l’actuació de diumenge per Corpus de Montblanc, els Torraires de Montblanc van fer els tradicionals pilars davant de Santa Maria i també van actuar a la plaça aixecant un tres de sis i acabant amb un pilar al balcó de l’ajuntament.

Quant a l’actuació a Llorac, fou amb motiu de la presentació de la bandera del municipi. Malgrat l’amenaça de pluja l’actuació va ser un èxit. La diada va començar amb un pilar al balcó, al qual l’enxaneta va fer arribar simbòlicament la nova bandera. Tot seguit, el tres de sis, el tres de sis amb el pilar i el quatre de sis, castell que no havien pogut aconseguir des de Sant Maties. L’actuació es va cloure amb dos pilars de quatre.

Aquest dissabte a la tarda els Torraires de Montblanc actuen a l’Ametlla de Mar per participar a la festa major de Sant Pere al costat dels Xics Caleros i dels Xiqüelos i Xiqüeles del Delta.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres