Sortida cultural del Consell Consultiu Comarcal de la Gent Gran

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Les associacions de jubilats que formen part del Consell Consultiu de la Gent Gran del Consell Comarcal de la Conca de Barberà van fer la trobada cultural anual el passat dissabte 20 de juny amb la participació de les associacions de jubilats de Santa Coloma de Queralt, Rocafort de Queralt, Sarral, l’Espluga de Francolí, Vimbodí i Poblet, Blancafort i Solivella.

Aquest any, les diferents associacions es van desplaçar primerament al Local Cultural de l’Associació de Jubilats de Rocafort de Queralt, on el Dr. Valentí Gual i Vilà, professor d’Història a la Universitat de Barcelona, va realitzar una conferència sobre el 1714 i les seves conseqüències.

Seguidament, els participants es van desplaçar a Santa Coloma de Queralt, on van gaudir d’una visita guiada per tot el municipi.   

Finalment, tots els assistents a la trobada van participar en un dinar al restaurant Cal Ton de Santa Coloma de Queralt.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres