Jocs d’aigua a les piscines dels pobles de la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Oficina Jove de la Conca de Barberà ha organitzat en col·laboració amb els ajuntaments de diferents municipis de la comarca jocs d’aigua a les piscines municipals.

La iniciativa porta per lema “Jocs d’aigua a la Conca de Barberà. T’hi apuntes?” i compta amb la participació dels municipis de l’Espluga de Francolí, Montblanc, Santa Coloma de Queralt, Sarral i Vimbodí i Poblet.

Els jocs d’aigua tindran lloc la primera quinzena de juliol a les piscines dels pobles i comptaran amb la col·laboració d’una animadora sociocultural.

El primer poble en dur a terme aquesta activitat és Sarral el dia 2 de juliol; el segueixen Vimbodí i Poblet el dia 3, l’Espluga de Francolí el dia 4, Montblanc el 9 de juliol i Santa Coloma de Queralt l’11. A tots els pobles tindrà lloc a les onze del matí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres