Demà comença la Setmana de la Joventut de Vilaverd

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Associació de Joves Vilaverd m’agrades, en col·laboració amb l’Ajuntament de Vilaverd i l’Oficina Jove Conca de Barberà, ha organitzat la Setmana de la Joventut 2014 al municipi, que tindrà lloc des de demà, dia 1 de juliol, fins al proper dijous 10 de juliol.

La Setmana de la Joventut de Vilaverd comptarà amb activitats educatives, formatives i lúdiques d’interès juvenil. Així, la primera de les activitats que es duran a terme serà una bicicletada popular que compta amb dues rutes: una cap a la Riba i l’altre cap a Lilla. Aquesta activitat es farà demà dia 1 de juliol a les set de la tarda.

D’altra banda, dimecres s’ha programat una xerrada sobre el Tricentenari, a dos quarts de vuit a la sala d’actes a càrrec de Gabriel Serra.

El dia 3 de juliol es realitzarà un ball/flashmob a la piscina del poble a les set de la tarda i, en aquesta mateixa hora, també tindrà lloc al local dels joves un campionat de play.

Divendres dia 4 de juliol trobem la gimcana i dissabte dia 5 la presentació del llibre Els primers temps de Vilaverd, que es farà a la Sala d’Actes a les set de la tarda.

A més, cal dir que durant la setmana s’hauran jugat els partits del torneig de carrers de futbol sala, i el dia 6 es jugarà el partit que decidirà quin ha sigut el millor equip de tot el torneig.

Per acabar la setmana el dia 9, dimecres, s’ha previst el taller “Rentar roba als rentadors”, on la gent gran del poble explicaran com es rentava la roba antigament i l’endemà es durà a terme l’últim taller, el taller d’estiu “Aquí hi ha marro”, que consisteix a reciclar i reutilitzar les càpsules de Nespresso, tot fent un clauer i plantant una planta amb el marro sobrant.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres